Centrum pomocy
Odpowiedzi na większość pytań dotyczących lotu liniami
Enter Air dostęne są centrum pomocy
Szczegółowe informacje dotyczące m.in bagażu i usług dodatkowych dostępne są w Ogólnych Warunkach Przewozu.
W przypadku potrzeby złożenia reklamacji, uprzejmie informujemy, że są one przyjmowane w formie pisemnej, na papierze lub w formie elektronicznej
Komisja Europejska uruchomiła platformę internetową ułatwiającą pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami, która dostępna jest pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Enter Air nie zobowiązał się do uczestniczenia w systemie pozasądowego rozwiązywania sporów za pośrednictwem platformy i zachowuje prawo odmowy wzięcia udziału w takim postępowaniu.
Większość wykonywanych przez nas rejsów to rejsy czarterowe – z pytaniami dotyczącymi spraw pasażerskich prosimy zgłaszać się do czarterującego, czyli biura, w którym kupili Państwo wycieczkę.
Dane kontaktowe
Enter Air Sp. z o.o.
ul. Komitetu Obrony Robotników 74
02-146 Warszawa, Polska
e-mail: enterair@enterair.pl
Biuro czynne w godzinach 9:00 – 17:00
Numer KRS: 0000339408
Numer NIP: PL7010206959
Inspektor ochrony danych:
Ilona Machajska-Glińska
daneosobowe@enterair.pl
Dział sprzedaży rejsów czarterowych:
sales@enterair.pl
Sklep internetowy:
enterairshop@enterair.pl
W sprawie godzin odlotów i przylotów prosimy o kontakt z biurem podróży, w którym kupili Państwo wycieczkę.